Doprava a platba

Objednané zboží , které máme skladem je k odeslání nejčastěji do 3 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději však do 8 týdnů (např. nábytek). Dodací doby jsou u jednotlivých produktů uvedeny. V letních měsících se vzhledem k dovoleným u dodavatelů mohou prodloužit. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

1. Způsob dopravy:

  • Prostřednictvím soukromé dopravní společnosti DPD  zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.V případě, že zvolíte doručení prostřednictvím DPD, je nutné vyplnit pro doručení takovou adresu, na které budete k zastižení během dne mezi 8.00 - 18.00. V případě DPD je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
    • Dobírka: +35 Kč
    • Poštovné DPD při platbě předem: 150 Kč
    • nad 700,- Kč je doprava ZDARMA  v rámci ČR (do 10 kg) 

 

  • Zásilkovna ČR a Slovensko zásilka bude doručena do 2 pracovních dní ode dne podání. O odeslání budete informování emailem a SMS. Při objednávce si vyberete pobočku, na které si zásilku budete vyzvedávat. Na otevírací dobu jednotlivých poboček  a možnosti platby kartou se můžete informovat na www.zasilkovna.cz
    • Dobírka ČR: +35 Kč 
    • Poštovné Zásilkovna při platbě předem ČR: 79 Kč 
    • nad 700,- Kč je doprava ZDARMA (v rámci ČR do 5 kg)

 

  •  Osobní odběr zboží si můžete osobně vyzvednout v naší prodejně v Karlových Varech Závodu Míru 327/4.
    • Adresa pro vyzvednutí: 
    • Otevírací doba: Zboží si můžeme vyzvednout v našem skladu od 8:00 -15.00 hod ve všední dny. 
    • Platba za objednávku je možná  POUZE V HOTOVOSTI nebo bankovním převodem
    • Pro vyzvednutí vyčkejte na informační email "Připraveno k osobnímu odběru"
    • Při osobním odběru si vždy připravte číslo objednávky.
  • Doprava Slovensko prostřednictvím přepravní služby TNT
    • Doprava se odbíjí od hmotnosti zásilky
    • Cena od 18,15 EUR

2. Způsob platby:

  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku). Za zásilky dodané DPD je možno zaplatit dobírku kromě hotovosti i platební kartou přímo u řidiče. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky. 
  • Bankovním převodem emailem Vám bude zaslána faktura s podklady k platbě. Tato faktura je splatná do 5 dnů od jejího doručení. V případě, že nebude uhrazena v tomto termínu a zákazník nás nebude kontaktovat, objednávka bude stornována. 
  • Hotově na provozovně
  • Prostřednictvím platební brány Gopay

3. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (například poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.

Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:
v případě dopravy službou DPD, Zásilkovna:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu info@kulinaria.cz nebo na tel. čísle +420 353 403 302 . Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

4. Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému DPD  či Zásilkovna
  • v případě uložení na depu kontaktujte dopravce
  • pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží